Wysyłka i zwroty
Współpracujemy z najlepszymi dostawcami dostępnymi na rynku.
MAX-LED.PL oferuje idealne metody wysyłki dla każdych wymagań. Niezależnie od tego, czy jest to tania przesyłka DHL/Standard Parcel Post, szybsza przesyłka DHL Express (tylko w Niemczech) lub UPS, czy też wyjątkowo niezawodna i bezpieczna przesyłka realizowana przez specjalnie przeszkolonego spedytora. Ponadto, jeśli wolisz, możesz także odebrać swoje zamówienie osobiście w naszym Sklepie. Na tej stronie znajdziesz przegląd wszystkich dostępnych metod wysyłki.
1. Zamów Produkt i określ sposób dostawy
2. Otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem zamówienia
3. Poczekaj na przybycie zamówienia
4. Odbierz swoje zamówienie w pukncie lub od kuriera
Aktualny cennik na terenie kraju
Przesyłki standardowe (odbiór w punkcie) | |
---|---|
Paczkomaty InPost | 12,99 zł |
DPD Pickup | 10,49 zł |
Weekday time slot from 12noon - 5pm. Order by 9pm. | $10 |
Przesyłki kurierskie (dostawa do domu) | |
---|---|
Kurier Pocztex 24 | z7,99 zł na 0 zł* już od wartości zamówienia wynoszącej 50zł |
Do zamówień „za pobraniem” doliczana jest zawsze opłata pobraniowa. Podane ceny są cenami brutto.
Informacje dotyczące ograniczeń ilościowych / gabarytowych:
- Paczkomaty InPost – maksymalnie 10 szt danego przedmiotu (długość najdłuższego boku do 60 cm)
- Punkty pocztowe ORLEN paczka – maksymalnie 10 szt danego przedmiotu (długość najdłuższego boku do 60 cm)
- Przesyłki kurierskie InPost – bez ograniczeń ilościowych (długość najdłuższego boku 110 cm)
- Przesyłki kurierskie standardowe GLS – bez ograniczeń ilościowych (długość najdłuższego boku 150 cm)
- Przesyłki kurierskie niestandardowe GLS – bez ograniczeń ilościowych (długość najdłuższego boku 200 cm)
- DPD Automaty Paczkowe – waga do 20kg, długość do 100cm (suma obwodu podstawy oraz wysokości <250cm, przy czym wysokość stanowi najdłuższy bok Paczki)
- Przesyłki kurierskie DPD – waga do 31.5kg, długość do 150cm (suma długości, wysokości i szerokości nie może przekroczyć 300cm)
Exchange or Return of Goods
If the product is of good quality, the buyer has the right to terminate the contract concluded at a distance within 14 days after its execution.
In order for the right to terminate the agreement to be preserved, the consumer needs to monitor the preservation of the products in their original state. If the device is destroyed, damaged or damaged through no fault of the customer, the customer is not deprived of the opportunity to terminate the contract. If the value has decreased due to unpacking the product or checking its functionality, this does not mean that the consumer cannot write a request for a refund.
The product is not accepted back if at least one of the components is missing:
- fully equipped equipment;
- a receipt proving the fact of purchase in the WoodMart online store;
- warranty card;
- an act with a description of the defect drawn up by the service department.
The money for the goods will be returned within the terms established by the current legislation
FAQs
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required.
It’s content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn’t have helped, won’t help now. It’s like saying you’re a bad designer, use less bold text, don’t use italics in every other paragraph. True enough, but that’s not all that it takes to get things back on track.
If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader. Rigid proponents of content strategy may shun the use of dummy copy but then designers might want to ask them to provide style sheets with the copy decks they supply that are in tune with the design direction they require.
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required.
It’s content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn’t have helped, won’t help now. It’s like saying you’re a bad designer, use less bold text, don’t use italics in every other paragraph. True enough, but that’s not all that it takes to get things back on track.
If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader. Rigid proponents of content strategy may shun the use of dummy copy but then designers might want to ask them to provide style sheets with the copy decks they supply that are in tune with the design direction they require.
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required.
It’s content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn’t have helped, won’t help now. It’s like saying you’re a bad designer, use less bold text, don’t use italics in every other paragraph. True enough, but that’s not all that it takes to get things back on track.